— Таму пераемнасць можа быць забяспечана толькі за кошт таго, што мы пакінем доўгатэрміновыя праекты на зямлі сваім дзецям. Груба кажучы, пасля нас сын паходзіць, паглядзіць: "Так, у мяне ёсць сад, у мяне ёсць сажалка з рыбай, у мяне ёсць гаспадарчыя пабудовы з жывёлай. Нават калі я сам не буду гэта ўсё глядзець, я магу здаць у арэнду". Гэта і ёсць спадчына.
Вядома, можна зладзіць збыт сваёй прадукцыі, працуючы ўадзіночку. Але, суразмоўца ўпэўнены, такім чынам усё адно немагчыма канкураваць, напрыклад, з тым жа Еўраоптам.
— Пакуль людзі слаба разумеюць, што кааператыў можа дапамагчы выжыць у доўгатэрміновай перспектыве. Але я ведаю і бачу, што гэта працуе, гледзячы на памідоры беларускіх татараў у Іўі ды на агуркі пратэстантаў з Альшанаў. Там феномен трымаецца на працавітасці і рэлігійнай супольнасці.
У планах у спадара Цітова прыцягнуць у кааператыў людзей з Маладзечанскага, Валожынскага і Мінскага раёнаў. Зрабіць з не звязаных паміж сабой гаспадарстваў таварыства даволі складана. Але магчыма, лічыць ён.
— Няхай ён штосьці сёння недаатрымае, але ён будзе дакладна ведаць, што ў яго ёсць замова ад кааператыва на пэўны аб'ём прадукцыі на наступны год. Ён будзе ведаць, колькі яму трэба насення, угнаенняў. Ён будзе разумець свой прыбытак.
Асноўную стаўку аналітык робіць на моладзь з аграгарадкоў. Бо, на яго думку, старому пакаленню ўжо нічога не дакажаш, з вёсак моладзь паз'язджала, а ў аграгарадках ёсць тыя, хто ўмее, хоча працаваць і хоча зарабляць.
Цітоў прызнаецца, што пастаянна спрабуе весці дыялог з чыноўнікамі ў пытанні аднаўлення вёскі.
— Раней я думаў, што дыялог з уладай увогуле немагчымы. Логіка чыноўніка вельмі моцна адрозніваецца ад логікі чалавека, які хоча на гэтай зямлі жыць і яшчэ штосьці пакінуць пасля сябе нашчадкам.