У вясковай школе, на думку Ксеніі, шмат "сярэдніх" дзяцей. Адукацыйная сістэма, якая склалася ў Беларусі, усіх раўняе. "Магчыма, гэта не мэта школы, але так атрымліваецца", – канстатуе дзяўчына. Гэта вельмі добра бачна па тым, як з часам у дзецях губляецца індывідуальнасць. Чым старэйшымі дзеці становяцца, тым больш яны паслухмяныя і такія ж, як усе.
"Калі я даю вучням творчае заданне, то ў старэйшых класах большасць прац будзе вельмі падобнай – дзеці крадуць ідэі адно ў аднаго, спісваюць, параўноўваюць, баяцца быць не такімі, як усе. У малодшых жа класах наадварот – кожная праца арыгінальная, з шалёнымі ідэямі.